Wat kan ik doen als ik een foutmelding krijg tijden het betaalproces?

Wat vervelend dat je een foutmelding krijgt tijdens het betalingsproces. Om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat jij je bestelling kan plaatsen, vragen we je vriendelijk om het volgende te proberen, aangezien dit meestal het probleem direct oplost:

  1. Verwijder de cookies en cache van je browser. Je kunt dit doen in jouw browserinstellingen, meestal op het tabblad Privacy en beveiliging. Probeer na het verwijderen van de cookies en cache de bestelling opnieuw te plaatsen.
  2. Gebruik een andere browser of ander apparaat om de bestelling te plaatsen.
  3. Kies indien mogelijk een andere betaalmethode.

Als geen van deze acties het probleem oplost, neem dan contact met ons op. Wij zullen je zo goed mogelijk helpen om de betaling af te ronden en de bestelling te plaatsen.

Houd er wel rekening mee dat wij geen bestelling van jou kunnen aannemen of voor jou kunnen plaatsen. Dit kan je alleen zelf doen, online. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen