Waarom heb ik een ander bedrag als terugbetaling ontvangen?

Het spijt ons dat je een onjuiste terugbetaling hebt ontvangen. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, willen wij graag het volgende met je doornemen.

  1. Houd er rekening mee dat de terugbetaling in verband met discretie niet wordt gecrediteerd onder de naam EasyToys maar onder EDC.
  2. Verzendkosten worden alleen gecrediteerd als de volledige bestelling wordt geretourneerd.
  3. Heb je een kortingsbon gebruikt die geldig was bij een minimaal bestedingsbedrag en komt het aankoopbedrag na retourneren onder deze minimal besteding? Dan wordt de kortingsbon niet gecrediteerd. 

In het geval dat het geretourneerde bedrag onjuist is. Neem dan contact met ons op met de volgende gegevens:

  • Je volledige naam
  • Het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst
  • Een screenshot van de ontvangen terugbetaling op jouw bankrekening

Bij voorbaat dank en onze oprechte excuses voor het ongemak.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen