Er mist een artikel in mijn bestelling, wat nu?

Wat vervelend dat je een onvolledige bestelling hebt ontvangen!

Allereerst raden we je aan om te controleren of jouw bestelling in één pakket of in meerdere pakketten was verzonden. Het kan zijn dat een deel van je bestelling nog onderweg is.

Wanneer de bestelling in afzonderlijke pakketten wordt verzonden, kan je dit zien in de bevestigingsmail van de zending. Daar kun je zien welke artikelen met welke trackinglink zijn verzonden.Als je een EasyToys account hebt, kan je deze informatie ook in je account zien. 

Heb je alle pakketten ontvangen en is je bestelling nog niet compleet?

In dat geval vragen wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via het retour portal. Na het invullen van het formulier, zullen we je aanvraag binnen 48 uur verwerken.

Wij zullen je zo snel mogelijk helpen en een oplossing organiseren.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen