Hoe kan ik het artikel in mijn bestelling wijzigen?

Indien het pakket nog niet is verzonden is het in sommige gevallen mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de bestelling. Heb je Klarna als betaalmethode gebruikt dan is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de bestelling.

Hoe check ik of mijn bestelling al is verzonden? Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een verzendbevestiging per mail. Heb je een EasyToys account? Dan kan je daar ook de status van je bestelling zien. 

Is je bestelling nog niet verzonden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op met de volgende informatie:

  • Bestelnummer
  • E-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is
  • Je volledige naam
  • Naam, maat, kleur en artikelnummer van de artikelen die je wilt wijzigen. 

Het is niet mogelijk om bij te betalen. Het artikel waar je voor wilt wijzigen moet dus dezelfde prijs hebben. 

Helaas kunnen wij niet garanderen dat wij de bestelling nog kunnen aanpassen aangezien de bestelling vaak dezelfde dag nog verstuurd wordt. 

Je hebt echter de mogelijkheid het product te retourneren. Klik hier voor meer informatie.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen