Mijn bestelling lijkt vertraagd, wat kan ik doen?

We houden je graag op de hoogte over de status van je bestelling. Wij leveren statusupdates op de volgende momenten:

 
De bestelling... Je ontvangt...
... is correct binnengekomen bij ons ... de orderbevestiging per e-mail.
... is afgeleverd aan de transporteur ... de verzendbevestiging met Track & Trace-code per e-mail.

Bekijk de orderstatus online

Je kunt de status van je order online volgen. In de orderbevestiging heb je een ordernummer en een PIN-code ontvangen. Met deze gegevens kun je tot 30 dagen na je bestelling inloggen door op de volgende link te klikken: - Bekijk mijn orderstatus

De status van je pakket online volgen (Track & Trace / Mijn Pakket)

Binnen Nederland en België verzenden wij alle pakketten via PostNL. Wanneer je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je de zogenaamde Track & Trace-code (ook wel 3S-code genoemd). Hiermee kun je de status van je pakket volgen via de website van PostNL (Mijn Pakket).

Buitenlandse zendingen

Zendingen buiten Nederland en België worden mogelijk verzonden via andere transporteurs zoals DHL, UPS en Colis Privé. Ook voor deze zendingen ontvang je een Track & Trace-nummer.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 10 van 29

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen